Wederom zeer tevreden de deur uitgegaan!!
Ben blij met de nieuwe kleur!👍
Dankzij Silvia 🥰
Styling door Barber P•
Vrouwen knippenToon alles…
Monique•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect geknipt!👌
Styling door Barber D•Mannen knippen
Tom•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Great barber and friend like conversations. Nice comfortable envoirment.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Aiden•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Na 12 jaar voor het eerst een andere kapper. Ik was in goede handen. Heel fijn deze vrouw weet hoe je een goede bob moet knippen. Heel fijn. Een goede nieuwe kapster gevonden.
Styling door Barber P•Vrouwen knippen
Lisanne•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Jeff is echt een aanrader, goed met z’n schaar en een toffe gozert!