En weer heeft Sylvia van mijn hoofd “wanhoop” iets fatsoenlijks gemaakt. Een stoer makkelijk te onderhouden permanentje en een mooi kleurtje !! Dank je wel !!!!
Styling door Barber P•Vrouwen knippen
Annemarie•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Thanks Jeff voor weer een goede knipbeurt combi baard en hoofd