Zoals altijd heel goede highlights gezet door Debbie
Styling door Barber K•Highlights - T-section
Katrin•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk heeft Jeff zijn uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat ik tevreden de barbershop heb verlaten.
Zeer kundig heeft m'n kapsel en m'n baard geknipt met daarbij goede adviezen voor het onderhoud.
Meteen weer een afspraak gemaakt voor de volgende sessie.
Tnx Jeff
Styling door Barber D•
Mannen knippenToon alles…
Dennis Wijtsema•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zaak en Jeff is een topgozer! Loop altijd tevreden weg!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Jesse•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top met Jeff
Styling door Barber D•Mannen knippen
Jordy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer helemaal goed nieuwe look mooie kleur helemaal blij