Nog maar weinig ervaring bij een Barbier, super vriendelijk en leuk geholpen door Sjoerd. Voelde goed op het gemak en kapsel was 100% geworden zoals ik wilde, zal hier nog zeker terugkomen.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Florian•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
gewoon top
Styling door Barber P•Mannen knippen
peter•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
10/10
Mannen knippen
Rowan•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zaterdag voor me feessie langs geweest, weer top geknipt strakke contouren goeie fade ! Kon fris en fruitig naar me festival..