Iedere keer weer een feestje om bij de Haarlemse barbier op bezoek te mogen!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Mathijs•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgelopen woensdag voor eerst bij deze jongens geweest.. Om mijn baard bij te werken. Hangt een heerlijke sfeer en super werk geleverd. Gaan mij zeker terug zien.
Baard trimmen en scheren
Ed•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekend geknipt door Mattia!
Mannen knippen
Ruben•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, Sjoerd knipt super en luistert wat je wil. Lekkere koffie. Kortom: Top!