Top service, goed en strak geknipt zoals altijd ! 👌
Styling door Barber P•Mannen knippen
Tim•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
The best!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Will•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
geven leuk advies en voeren het ook top uit.
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer dat ik mij ben hen liet knippen en het blijft natuurlijk altijd een moment opname, maar ik ben heel tevreden met hoe ik ben geknipt. Je merkt aan alles dat de heren (en dame) liefde voor het vak hebben. Ze zijn heel kundig en snappen wat service is.
Mannen knippen
Mitchell•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk om me even een uurtje te laten verwennen.