Alles was top geregeld. Heel fijn geknipt door Sjoerd
Styling door Barber P•
Mannen knippenToon alles…
Renger•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Er is met vakmanschap en aandacht aan mijn baard gewerkt. Met een mooi en strak resultaat! Zéér tevreden.
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Rio•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Na 2 jaar trouwe klant kan ik zeker zeggen dat ik deze Barbier zeker kan aanraden. Wat een heerlijk Relaxde sfeer hangt er en ze nemen echt de tijd voor je! Sjoerd is een toffe gast die altijd een praatje klaar heeft en een geweldige Fade knipt! 10/10
Styling door Barber P•Mannen knippen
Marcel Den Brinker•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
betere service dan hier vind je niet. aandacht en kwaliteit is perfect