Mijn afspraak was vooraf al tien minuten later verzet. Op de dag zelf was ik keurig op tijd, maar heb ik een klein half uur moeten wachten.
De baard beurd zelf was teleurstellend. Ik loop nu met een scheve baard rond. En ook nog eens een stuk korter dan gewenst.
Baard trimmen en scheren
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
It would be great to be able to pay by card, not by cash.
Mannen knippen
Sergii•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn vrouw was tevreden. dat zegt alles eigenlijk al.
Mannen knippen
Devlin•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer een groot Succes, kom graag weer terug.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Martijn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Barber was Mattia and did a fantastic cut, very careful and a nice person!