Zoals altijd een prima behandeling. Ik ben er nog niet van overtuigd dat de verhuizing naar de nieuwe locatie een voor de klanten positieve ervaring oplevert. Ik vond de vorige locatie fijner.
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Marcel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
A great as always haircut, always very happy when I come here!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Danique•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a great result! Kind, professional and still a lot of humor after all these years :)
Styling door Barber D•Mannen knippen
Bart•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff heeft wederom zijn best gedaan zeer tevreden fijne feestdagen