Ik werd er goed geholpen. Netjes geknipt en goed getrimd. Kom er zeker terug.
Mannen knippenToon alles…
Rio•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
knippen
Styling door Barber P•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige gozer die mij heeft geknipt en getrimmed, alles netjes en strak gedaan. Beetje aan de dure kant vandaar 4 sterren voor prijs/kwaliteit.
Voor kwaliteit had ik 5 sterren gegeven
Styling door Barber P•Mannen knippen
ruben•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aan te raden!
Mannen knippen
coen•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Moest een afspraak mAken toen ik binnenkwam
Degene die voor mij was was 10 minuten telaat dus mocht ik eerst. Hele goeie kapper!