Ben hier al 4 jaar vaste klant en nog steeds meer dan tevreden!!! Toppers!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Bram•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, hoop dat het online inplannen van afspraken jullie ten goede komt.
Ik zal hier zeker terug komen!
Styling door Barber P•Mannen knippen
Mark•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
uitstekend,geknipt door een leuke,gezellige kapper
Styling door Barber P•Mannen knippen
henk•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu voor de derde keer geknipt en geschoren door Sjoerd. Erg positieve barber die goed luistert en meedenkt met de wensen van mij als klant. Er wordt ook duidelijk de tijd genomen voor mij als klant wat ik als erg positief ervaar.
De massage aan het eind van de behandeling was de kers op de slagroom ;-)
Tot volgende maand!