Top salon en geweldige sfeer! Niet de goedkoopste, maar dan heb je wel een strak kapsel en een leuke ervaring. Ik ben altijd tevreden met het resultaat.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Jelle•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goed geholpen weten precies wat je wil top jongens