Ik wordt altijd geknipt door Jeff en ben daar altijd erg blij mee. Hij weet precies te knippen wat ik wil en kan me goed helpen als ik vragen heb of iets nieuws wil proberen. De prijs is hoog maar dan is het wel perfect geknipt.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Justin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Anne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff is een relaxte en kundige barbier. Hij checkt goed wat je wensen zijn en laat je met een strakke coupe weer verder gaan. Ook in de nieuwe zaak, samen met de andere kapsalon van deze eigenaar, waan je je weer helemaal in de vertrouwde barbershop.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Anne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een klein stukje Haarlemse Barbier in de gezamenlijke zaak met Hair&Beauty. Een prima concept. Eenmaal op de kappersstoel waan je je weer helemaal in de barbershop. Jeff is een kundige een relaxte barbier, goed voor een scherpe coupe en goed gesprek.