Mijn eerste bezoek aan de Haarlemse Barbier, en zeker niet de laatste! Een hele sfeervolle zaak waar je je meteen thuis voelt, mede door de zeer vriendelijke en vakkundige barbieren. Een absolute aanrader voor iedere man!
Jurre•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk relaxed en ontspannen. Aardig mensen en goede sfeer. Aanrader!!
Eduard•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Van te voren een afspraak gemaakt, maar alsnog 2 uur lang moeten wachten.
Maar de knipbeurt zelf was wel goed gedaan.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch mooie zaak, superaardig personeel. Geweldig geknipt en geschoren. Ik heb voor het eerst in jaren eindelijk een kapsel waar ik iets mee kan en wat er ook nog super uitziet. Ik kan niet anders zeggen dat ik hier vaste klant ga worden en dat kan ik iedereen met een baard of rock and roll haarwensen aanbevelen. TOPZAAK!