Vriendelijk geholpen, zeer professioneel hoewel ik zelf geen herenkapper ben natuurlijk. Eindelijk weer eens en kapsalon waar je haar wordt gewassen voor de knipbeurt
Styling door Barber P•Mannen knippen
Fred•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg zoals altijd
Styling door Barber D•Mannen knippen
Lucas•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff is een fijne kapper en tijdens een knipbeurt een ontspannen gesprek en lekkere bak koffie.
Barbiersdiensten (scheren) heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Styling door Barber D•Mannen knippen
Anne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always professional and friendly. Nice venue and warm welcome when you arrive. Offered a drink (coffee when it’s cold and a beer when it’s hot) will not go anywhere else
Styling door Barber P•Mannen knippen
Stephen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet de eerste keer dat ik bij deze Barbier ben geweest en zeker ook niet de laatste. De winkelstraat waar ze in zitten vind ik al geweldig, dan de ontvangst door Daria erbij maakt een relaxte start van mijn zaterdag. Bijwerken van mijn baard was weer top en weinig tot geen losse haartjes meer in je kraag die de hele ochtend irriteren. Top kwaliteit voor een nette prijs.