Repeat customer and repeatedly happy! Great service and super friendly.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Stephen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always superb service. Friendly, a cold drink offered which in this hot weather was a blessed relief. Great advice on style and a great haircut.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Stephen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goed geknipt en baard weer goed
Styling door Barber P•Mannen knippen
Gabriel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Stepping into this salon always brightens my day. The atmosphere is welcoming and the service is consistently outstanding. Daria has a true talent for bringing out the best in my hair, delivering not just a cut, but a whole experience that leaves me feeling refreshed and confident. Highly recommended for anyone looking to elevate their style with a professional touch.
Styling door Barber P•
Vrouwen knippenToon alles…
Pierre-Yves•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom maandelijks bij Jeff in de stoel voor een knip beurt . Ik heb een old-school kapsel wat zeker niet iedereen kan knippen . Jeff knipt , snijd en gebruikt de tondeuse op vakkundige wijze.
Wil je een niet alledaags kapsel dan ben je bij Jeff aan het juiste adres