Goede kapperszaak erg netjes rustgevend gevoel als je binnen zit en en super gastvrij
Kinderen knippen
Colin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, efficient en Daria snapt precies wat ik wil.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Jan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Recommend
Styling door Barber D•Mannen knippen
Illia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn geholpen door Jeff.
Minder profesioneel is dat er door de bovenwonende mensen door de zaak gelopen wordt.
Jengelende kleine kinderen en te jong personeel wat nodig sigaretten moet kopen.
Ook zou ik graag wat meer ondersteunende producten voor baardverzorging willen zien.
Zaak met potentie. Kom graag terug.
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Paul•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jordy is een heel kundige kapper. Top!
Mijn zoon was helemaal blij