Uitstekende scheerbeurt. Mijn baard is weer tiptop.
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Martin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff is de beste barbier van Haarlem!
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Guus•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The place is amazing. Great atmosphere and, a very convenient location. Jeff is a great barber. Attentive, professional, and super nice to talk to. Highly recommend!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Maksym•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff is just a magician , 10/10
Styling door Barber D•Mannen knippen
Mykhailo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Na “pensioen” van mijn vaste kapper, sinds twee knipbeurten overgestapt naar de Haarlemse Barbier. Jeff is een prettige kapper, biedt een relaxte sfeer en heeft mij tot nu toe goed geknipt. Andere barbiers-diensten (scheerbeurt) nog niet geprobeerd. Wie weet een volgende keer.