Weer een zeer fijne ervaring
Fijne sfeer en vriendelijke behandeling
Kom zeker terug
Styling door Barber D•Mannen knippen
Ron•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk en goed geholpen door Daria, goede baard behandeling gehad, ook de klitten uit mijn baard gehaald en geeft ook goede tips over baard verzorging.
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Wesley•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goed
Styling door Barber P•Mannen knippen
Roelof•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom altijd hier en Jeff weet hoe ik m’n kapsel wil. Altijd een leuk gesprek! Altijd fijn om hier naar de kapper te gaan.