Wat een heerlijke behandeling ( zilver), alles klopt! De sfeer zorgt ervoor dat je snel in de ontpanningsmodus komt.
Echt een aanrader!
Nicole•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Heel fijn! Er word altijd alle tijd genomen om mijn haren te knippen naar wens :)
Mylee•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een eerste kennismaking met Haarspa voelt als pure verwennerij. Alles wordt zorgvuldig en uitgebreid toegelicht, van de gehanteerde procedures tot de gebruikte producten.
Mijn bezoek begon met een grondige hoofdhuidscan, waarbij mijn haar en huid werden geanalyseerd met behulp van een speciale camera die tot wel 2000 keer kan inzoomen. Op basis van deze gedetailleerde analyse werd bepaald welke producten en behandelingen het meest geschikt waren voor mij.
Daarna mocht ik plaatsnemen op een comfortabele behandeltafel, compleet met een oogmasker om maximale ontspanning te bevorderen. De ervaring startte met een droge hoofdmassage, gevolgd door het wassen van mijn haar met een speciale shampoo die bijzonder rustgevend aanvoelde. De shampoo werd uitgespoeld via een boog met kleine gaatjes waaruit fijne waterstraaltjes kwamen—een unieke en verrassende sensatie. Na deze stap volgde nog een heerlijke scrubbehandeling en een aanvullende haarverzorging, wat de ervaring helemaal compleet maakte.
De sessie eindigde met een verkwikkende nek- en schoudermassage. Na de complete behandeling voelde ik me volledig ontspannen en had ik een verrassend fris gevoel in mijn hoofd.
De sessie werd afgesloten met een nieuwe scan van de hoofdhuid, waarop duidelijk zichtbaar was welk effect de behandeling had gehad.
Ook dagen later voelden mijn haar en hoofdhuid nog steeds prettig aan. Ik zou deze ervaring zeker aan iedereen aanbevelen.
Fcesc•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat was dit een magische ervaring! Vanaf het begin dat ik binnenkwam tot aan het moment dat ik weer weg ging was alles tot in de puntjes verzorgd. De service was volledig afgestemd op wat ik zelf fijn vond en alles wordt goed vooraf met je gecommuniceerd. Ik voelde me volledig welkom, veilig en ontspannen. De inrichting van de salon was voor mij ook echt magisch mooi!
Kim•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanmorgen genoten van een knipbeurt.
Door de entourage en het feit dat ik als klant alleen ben kom ik echt tot rust. Het voelt echt als een ontspannen me-time moment. Daarnaast weet Inger precies wat mijn haar nodig heeft en hoe ik het graag geknipt wil hebben.