Altijd een plezier om bij Claudette te zijn. Vriendelijk, vakkundig en snel.
Styling door claudette•Mannen knippen
Philip Wind•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie plek
Vrouwen knippen
Noa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden , lief personeel , en helemaal naar wens geknipt!
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Natasja•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
ik vind het altijd leuk hoe Tamara van haarstudio Claudette mee denkt en dingen wil proberen.
van te voren heeft ze al ideeën over advies betreft kleur of model en adviseert je erover . Is voor mij dat beetje extra wat ze geven aan je. voor mij zijn zij een top kapsalon.