Vriendelijke meiden, altijd een goed advies en tips over kleur en model door Patricia. Denkt met je mee! Cappuccino, kortom je wordt héérlijk verwend.
Vrouwen knippen
Sylvia den uijl•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige service!Persoonlijk visie op wat hou het mooiste staat. Heel tevreden over het eind resultaat.
Vrouwen kleuren
Saskia•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren een tevreden bezoeker van Kapsalon Claudette.
Vriendelijk en ervaren personeel en een goede sfeer.
Styling door claudette•Vrouwen kleuren
Joyce•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een super ervaring,goed advies, leuk en professioneel geholpen! Was namelijk al een tijd geleden dat ik bij een professionele salon was geweest! Ga zeker terug....