Patricia is aardig, professioneel en erg gastvrij. Constant werd ik op mijn gemak gesteld. Blij met het resultaat. Dit wordt misschien wel de kapsalon voor de rest van mijn leven.
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd even goed !!!
Vrouwen knippen
Patricia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tiptop! tot de volgende keer!!
Mannen knippenToon alles…
Peter & Raoul•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Allemaal heel goed!
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Patricia luistert naar de wensen van de klant, is vriendelijk, klantgericht en kundig.