En wederom alleen maar een positieve reactie van mij! Ik kan iedereen Haarstudio Claudette aanraden; of het nu voor kleuren, een permanent of alleen knippen is! 👊
Highlights - T-section
Patricia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer weer blij met m’n coup!
Styling door claudette•Mannen knippen
Stephan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd weer netjes op tijd geholpen en ben weer helemaal blij met het resultaat!
Kleuren - uitgroei
Sandra•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vertrouw alleen Patricia met mijn haar. Ze weet altijd goed wat ze doet en luistert daarbij naar mijn wensen en geeft hierbij het juiste advies. Daarnaast is ze ook heel lief en geduldig.