Al jaren kom ik tot grote tevredenheid bij Claudette. Ze kan heel goed knippen en weet raad met mijn dunner wordende haar. Mijn haar zit meteen goed na de behandeling.
Claudette heeft heel veel ervaring.
Extra pluspunten: Claudette houdt zich prima aan de tijden waardoor je nooit hoeft te wachten. Nog een pluspunt: Als ik de prijzen vergelijk met andere salons vind ik de prijzen van salon Claudette heel redelijk.
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt , gewassen en gefohnd
Goede atmosfeer
Lekkere koffie
Ik raad deze japsalon iedereen aan!
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Ruth•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden, top salon
Styling door claudette•
PermanentToon alles…
Monique•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Komt hier al jaren en met veel plezier! Vakkundig, gastvrij,luisterend naar klient! Geen beter kapster te vinden in de omgeving.zeker in deze corona tijd een goede kapper waar alle regels gehanteerd worden.
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Willy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
In een prettige sfeer wordt je perfect geknipt. Ik krijg altijd complimenten van mijn vrouw als ik terug kom van haarstudio Claudette, dus dat zegt genoeg