Samen besproken wat de beste kleuring was voor dit moment. Door Ramona haar advies voor highlights gegaan en was inderdaad de juiste keuze. Nu een paar keer geweest en altijd een goede ambiance en het welkom gevoel. Ik blijf hier zeker komen.
Kleuren - volledig
Mariëlle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Goed geknipt, mooie kleur en gezellig!
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Annemarie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben deskundig en gastvrij geholpen.
Altijd is een bezoek aan Claudettes haarstudio voor mij een ontspannen uitje, waar mijn haar ook nog eens van opknapt.
Kleuren - uitgroei
Eveline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke service, veel kennis en stelt je erg gerust! Top kapster!