Gastvrij, ontspannen sfeer, ongedwongen, deskundig, kortom een aanrader
Mannen knippen
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt altijd gastvrij ontvangen. Claudette weet bijvoorbeeld nog hoe ik mijn koffie drink. daarbij is zij ter zake kundig.
En dat geldt trouwens voor haar hele team.
Ik om er niet voor niets al jaren.