Is gewoon een gezellig uitje om naar studio Claudette te gaan . En ondertussen wordt je haar nog vakkundig geknipt ook , wat wil je nog meer
Vrouwen knippen
Ilonka•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
As usual.....helemaal goed! 👍
Vrouwen kleuren
Patricia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom was alles perfect jn orde. Claudette heeft mij geknipt zoals ik het wil. Het haar valt goed en lijkt wel dikker.
Het was gezellig, lekker kopje koffie erbij. En wat ook fijn is: de tijd die je afspreekt komt ze na, je hoeft nooit te wachten. Dank je wel Claudette het was weer top!
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Annelies•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd gezellig en weer helemaal blij met mijn nieuwe kapsel