Fantastic, best hair cut so far and great advice on difficult hair 10/10
D.V.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige locatie, mooi salon, vriendelijke personeel en zeer professioneel
s.a.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect! Goed geluisterd naar wensen en met prachtig verzorgd haar de salon verlaten. Vriendelijk personeel en ideaal voor een lekker verwenmoment voor jezelf!
Styling door Fabienne•Balayage
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
As always. Best skills & service.
A.-.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeroen is caring for all the details, highly recommended 🤩