Ben zo blij met het resultaat! hele fijne sfeer, mooie salon en vriendelijke kappers
L.b.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Happy with my new hairdo. Thanks Jeroen!
M.C.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Meteen aan de beurt, lekker met cappucino en paaseitjes. Profi in de verf gezet, heerlijke hoofdmassage, goed geknipt en met een heel nieuw gestyled hoofd - dat perfect bij mij past - weer naar buiten! Susanne is een sympathieke kapper die me echt mooi maakt!
b.v.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Luxe salone with a good quality product and hair extensions. Always happy to be there. Recommend.
J.S.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you for helping me on short notice! I received some really good advice and I will for sure be back soon!