Ga al jaren met heel veel plezier naar Loesje toe. The queen of highlights!!! De salon is ook een aanrader, fijne producten en een heerlijke sfeer.
C.l.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn haren. Erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer professioneel. En het voelt echt als een heerlijke dag uit, je wordt heerlijk verwend. Koffie, heerlijke hoofdmassage en zalige haarproducten. En een gezellig team mensen.
S.-.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Loes is a true artist. The colouring is just right.
j.l.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience. My hair gets better and better!
M.S.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a great experience! Would definitely recommend haarwerk for highlights!