I have been with Loes for a long long time. I always enjoy the sessions with her. She is a genius with colours, a fabulous stylist, honest about what will work or not for your hair and a really genuine person.
Ik kom al heel lang bij Loes. Ik geniet altijd van de sessies met haar. Ze is een genie met kleuren, een fantastische styliste, eerlijk over wat wel of niet werkt voor je haar en een echt oprecht persoon.
Styling door Loesje•Highlights - heel hoofd
Joanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Loes is just brilliant. Always.
j.l.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Another great experience with Haarwerk, Jeroen took great care of me and the salon is gorgeous!
Kleuren - volledigToon alles…
Christine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
One very satisfied customer here - thanks Fabienne!
A.m.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful service! Great and friendly staff. I am so happy with my new look