Lana is amazing: incredibly precise, very nice and calm, showcasing a high level of expertise! She really knows what she is doing and does it perfectly. Best gel manicure ever, highly recommend.
Behandeling door Samet •Gellak manicure
Hanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My nails were really pretty and Merjan was nice
Behandeling door yeni 4 •Gellak manicure
Laurenne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana kon geen engels waardoor ze niet wist dat ik een 2e laag wou. Achteraf kon het haar ook niet schelen dat ik niet tevreden was toen dit vertaald werd.
Zomaar werden er foto's van mij gemaakt en in mijn cappuccino zat een dikke zwarte kleine haar.
Ik kom hier nooit meer!!!
Behandeling door Samet •Builder gel manicure
Else•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie ervaring, mooie krullen geknipt.
Styling door Sen •Mannen knippen
Cain•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden leuke meiden en altijd een heel mooie positief sfeer❤️