Ik heb een festival kapsel laten zetten en ben echt super blij met het resultaat!
Styling door Sen •Invlechten
Michelle M.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
We waren een half uur te laat maar konden toch nog terecht, warm ontvangen met een kop koffie en een heerlijke behandeling!
Goeie service, helemaal tevreden!
PedicureToon alles…
Romy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden
Behandeling door Samet •Vrouwen harsen - benen
Maryam•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super Salon onder 1 dak krijg alles😊
Behandeling door Mihri •Pedicure
Huma•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was goed. Netjes gewerkt. Moest wel even wachten en liep uit qua tijd.