Mooi salon en makkelijk te bereiken. Behandeling zelf heb ik 1 uur geboekt maar dame is maar een halve uur bezig geweest. Had mn voeten mooier verwacht aan het einde. Ben meerdere plekken geweest en als het ik moet vergelijk kom ik hier niet meer.
Behandeling door Samet •Pedicure
Esra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Samet •Gellak pedicure
Hanna S.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very clean, only difficult if you have shorter legs
Behandeling door Samet •Gellak pedicure
Talia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
🙏
Styling door Sen •Vrouwen knippen
Regime V.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, meryem was erg zorgvuldig en aardig