Aardige mensen alleen had ik voor Sen geboekt kreeg ik helaas iemand anders
Styling door Sen •Vrouwen knippen
Amounz•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very nice people who know what they do and there was a very welcoming atmosphere.
Styling door Sen •Vrouwen knippen
Marcia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Minder zorgvuldig als de vorige keer. Was binnen 35 minuten klaar terwijl er een uur voor staat.
De nagels worden vrij lang gelaten en amper gevijld.
Hoop dat het de volgende keer beter is
Behandeling door Samet •Pedicure
Peter•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful experience. Friendly, skilled and professional staff. I'll be coming back again for sure!
Behandeling door Samet •Builder gel manicure
Ann•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Yapilan islemden cok memnun kaldim herkese tavsiye ederim calisanlarda cok iyiler musteri memnuniyeti super