Altijd makkelijk te reserveren en snel behandeld :)
Behandeling door Mihri •Kunstnagels of nagellak verwijderen
Thyra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De meiden hier werken heel netjes, altijd weer fijn om er te zijn
Behandeling door Samet •Kunstnagels of nagellak verwijderen
Thyra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn, kom er steeds weer terug :)
Behandeling door Mihri •
Builder gel manicureToon alles…
Thyra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke zaak met supervriendelijke personeel,ik kom zeker terug
Styling door Pinar •Keratinebehandeling
Canan M.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kwam met een bepaalde kleur in m’n hoofd waarbij Mustafa mij adviseerde dat dat niet bij mijn gezicht zou passe. toen heeft hij een mix van kleuren gedaan als balayage wat me enorm is bevallen. Ik ben zeer tevreden over Mustafa. raad hem zeker aan bij anderen