Extension laten zetten door seyma en het is echt prachtig! Ze heeft oog voor detail
Styling door Seyma •Extensions
Shima Z.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom super goed geholpen door Seyma. Voor de tweede keer komen harsen en epileren. Ze nam de tijd om mij goed te helpen. Ik blijf in ieder geval terugkomen!
Behandeling door Seyma •
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Samya•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ik ben heel blij dat ik hier zowel mijn voeten als biapnagels kan laten doen. Lana is erg goed, ik ben erg tevreden en kom zeker terug bij haar
Behandeling door Samet •Builder gel manicure
Pascale •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen door Hulya
Styling door Sen •
KeratinebehandelingToon alles…
Mihrap•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben heel blij met mijn blowdry, na 3 dagen zit het nog steeds in model