Hele lieve mensen. Mooie, nette zaak. Service is geweldig. Behandeling nemen ze ook echt de tijd voor. Kortom, echt een aanrader!
Styling door Pinar •Keratinebehandeling
Susi A.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The haircut was great, just like I wanted. Very nice and friendly atmosphere.
Styling door yeni 3 •Vrouwen knippen
Vera•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It’s painless but needs at least 2-4 weeks to see a result
Behandeling door Pinar •Cryolipolyse
No•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The nail tech was 40 min late while they kept telling me it’s gonna be 5 min and then another 5 min etc. Nails are not too bad but also the communication wasn’t the best since he didn’t speak English or Dutch.
Behandeling door Mihri •Gelnagels
Natalia S.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dilara is een heel aardige dame met veel passie voor der werk ze doet alles zo als het hoort ze geef je ook keuzes en geef ook der mening wat wel en niet haal baar is . ik ben heel tevreden over het resultaat.