Hair & Beauty Sen Reviews

Bos en Lommerplein 134, Amsterdam, Netherlands

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
1245 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele lieve mensen. Mooie, nette zaak. Service is geweldig. Behandeling nemen ze ook echt de tijd voor. Kortom, echt een aanrader!
The haircut was great, just like I wanted. Very nice and friendly atmosphere.
It’s painless but needs at least 2-4 weeks to see a result
The nail tech was 40 min late while they kept telling me it’s gonna be 5 min and then another 5 min etc. Nails are not too bad but also the communication wasn’t the best since he didn’t speak English or Dutch.
Dilara is een heel aardige dame met veel passie voor der werk ze doet alles zo als het hoort ze geef je ook keuzes en geef ook der mening wat wel en niet haal baar is . ik ben heel tevreden over het resultaat.