Aardige en kundige medewerkster, blij met het resultaat :)
Behandeling door Mihri •Pedicure
Mirjam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The overall experience was nice, just no unusual extra things that make the experience incredible.
Behandeling door Murat •Eelt verwijderen
Luiza•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lana werkt schoon netjes en is heel precies. Ik ben altijd heel blij met mijn nagels en als er iets mis is worst het netjes opgelost. Mooie salon en aardig personeel
Behandeling door Samet •Builder gel manicure
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de tweede keer bij deze salon en weer erg goed geknipt!