De meiden zijn allemaal erg aardig en er hangt een ontspannen sfeer. Het bankje voor de pedicure was voor mij niet zo comfortabel (zwanger). Wel leuk dat ze veel verschillende treatments aanbieden!
Eelt verwijderen
Demi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Mannen harsen
Esma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I loved it. My perdicure was neatly done and i can't wait to come again. Thanks for the warm hospitality
Pedicure
Victoria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij mee met de manicure en wax van Lana ze is heel professional 🧡
Behandeling door Samet •
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Janeth M.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling
Ben tevreden. Kreeg als extra een nagellak