Chiara is a star, beautiful in and out. A pleasure to spend an hour with her, my haircut is lovely, I felt so good leaving the salon. 5/5 !
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Manon•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut, Belinda was amazing and professional.
Will definately visit again!
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Alara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt, watergolven uiteindelijk niet helemaal wat ik had verwacht
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Abieel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd plezierig, een bezoek aan deze kapsalon met zeer ervaren vrouwen!
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Desi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heidi heeft mij uitstekend geholpen. Het enige wat ik niet fijn vind, is dat ik voor de tweede keer een kwartier later wordt geholpen. Ik kom dan in de knoop voor het volgende wat ik heb afgesproken .