Hele fijne kapperszaak met deskundig en vriendelijk personeel!
Vrouwen - kleurspoeling
Melissa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed ontvangst snel geholpen weer in balans geholpen mijn haar. Lieve groetjes Femmina en bedankt. ❤️
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Femmina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Karig maar oké
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Duo•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer! Kelly is super! Ze knipt heel goed en haar inzicht in kleuren is buitengewoon goed! Ik kom hier al jaren met heel veel plezier en tevredenheid. Daarnaast is het ook gewoon erg gezellig met Kelly!