Ervaring Hair by Belinda Spronk
Ik werd na binnenkomst bijna direct geholpen op de gereserveerde tijd. Kelly hing keurig mijn jas op en wees mijn plaats aan voor de spiegel. Er werd me drinken aangeboden en Kelly waste en knipte mijn haren, Op eigen verzoek werden mijn haren onder de kap gedroogd, waarna Kelly nog de onderste haarpunten droog föhnde.
Kelly is een heel vriendelijke en ervaren kapster. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Kom zeker weer terug!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Thanks, Kelly, I looove my haircut!
Styling door Kelly•Föhnen / Stylen
Sofia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over Donna zoals altijd .
Styling door Donna•Kleuren - volledig
Henny•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een prettige sfeer in de salon en zeer bekwame medewerksters!
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Broer•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al heel lang bij Belinda en het is goed en vertrouwd , je kunt alles vragen en bespreken.