Hair by Belinda Spronk Reviews

Jacobijnestraat 11-13, 2011TG Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2269 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik kom al heel veel jaren in deze salon en heb nog nooit een nare ervaring gehad. Dat zegt natuurlijk al genoeg. Het personeel is zeer vriendelijk en ervaren. Altijd in voor een praatje en geïnteresseerd in de klanten.
Chiara knipt mij en mijn kids al jaren, is heel goed en lief mens.
Great service, in a food location
Kelly is absoluut top!!!
Very satisfied, I will go again