Ik kom al heel veel jaren in deze salon en heb nog nooit een nare ervaring gehad. Dat zegt natuurlijk al genoeg. Het personeel is zeer vriendelijk en ervaren. Altijd in voor een praatje en geïnteresseerd in de klanten.
Styling door Kelly•Highlights - heel hoofd
Marianne•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Chiara knipt mij en mijn kids al jaren, is heel goed en lief mens.