Fijne salon, vriendelijk personeel. Kelly was erg aardig, geïnteresseerd en grappig. Stelde me erg op mn gemak. En het resultaat was prachtig. Echt goede skills!
Styling door Kelly•Highlights - T-section
Karen•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Very good service, looking forward to the next visit.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Georgiana•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb steil haar en Akita kan dat zeer goed knippen
Vrouwen knippen
Anna•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer en een professionele kapster die goed aanvoelt wat bij mijn haar past!