Al jaren ben ik zeer tevreden! Kelly weet precies hoe ik mijn haar wil hebben en ondertussen kletsen we gezellig over van alles. Ze is professioneel en geïnteresseerd. Topper👍!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Thea•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wilde mijn haar in laagjes laten knippen maar er zijn 2 lagen geknipt, waardoor er geen mooie overloop is. Ik ben er helaas echt niet blij mee en ik twijfel zelfs om nu nog een kappersafspraak ergens anders te boeken om het beter te maken.
Vrouwen knippen
Lisa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk geknipt weer door Kelly. Altijd gezellig en je gaat weer heel blij naar buiten.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Astrid•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had natuurlijk mannen knippen, ipv vrouwen. Maar Kelly is een heel gezellige kapster. Ik ben blij dat ze er weer is! Vlotte babbel en vliegensvlug met de scharen. De tijd vloog voorbij en m'n haar zit weer top. Tot over drie weken weer!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Jordy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heidi did my treatment, she was nice and sweet. However, another woman gave Heidi instructions to ruin my highlights that I worked on for years. This other person didn’t understand me and she completely ruined my hair. She decided to make me brunette-ginger after I asked for a gold toner for my highlights. Horrible experience. I don’t recommend this salon.