Ik ben zo happy met mijn mooie haartjes, nadat Kelly mijn haar had gekleurd en geknipt. Was echt super gezellig en het resultaat was precies wat ik wilde, yay!!
Styling door Kelly•
Vrouwen knippenToon alles…
Elle•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone haren, geknipte haren en helemaal naar t zin! Fijn! Volgende keer weer bij Kelly!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kelly is a wonderful professional, I will certainly be back for a next haircut.
Great location as well.