Nice experience and got some good advice on the haircut
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geknipt!
Styling door chiara•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben geverfd door Kelly en geknipt door Akita, en ben mega blij! De meiden hebben het zo mooi gedaan. Super gezellige salon en ontzettend leuk team! :)