Ik had volgens mij een andere kapster dan Akita, weet haar naam niet meer. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kundig, vriendelijk, luistert naar de wensen van de klant, heel tevreden en kom hier zeker terug!
Vrouwen knippen
Irene•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom graag bij deze kapper, gezellig en altijd goed geknipt.
Ik laat mij altijd door Kelly knippen, altijd top geknipt.
Styling door Kelly•Mannen knippen
Kees•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn na 3 maanden weer in vertrouwde handen te zijn.